Publicitatea in criza

Se spune ca publicitatea costa. Corect. Se spune ca prostia se plateste. Corect. Daca le combinam, putem afirma ca prostia in publicitate sau publicitatea proasta se plateste dublu. O singura nelamurire ramane. Merita pretul pe care il platesti?

Pai sa vedem… Stiti cat este minutul de publicitate la Tv? Stiti cat costa acesta in orele de maxima audienta? Ar mai fi producerea videoclipului, montaj, etc. Toata astea costa. Si nu costa putin. Pana aici este partea cu publicitatea. Urmeaza cea cu prostia. Aici este si mai usor. Gasesti repede 2 persoane care sa indeplineasca conditiile minimului neuron. Pe unul il pui la volan, pe celalalt sa comenteze si sa filmeze. Si uite asa ai si actori, si regizor, si scenarist, tot tacamul. Ba nu, mai lipseste ceva; politia:D. Trebuie sa chemi si pe cineva de la ordine si siguranta ca sa fie tabloul complet.

Acum tragem linie si adunam: productie videoclip, difuzare la ora de maxima audienta (2,15 min), orginalitate, actori, implicare politie, renume in oras, demonstrare performante masina, comentariu de specialitate, suspans, comunicare pret masina, etc, totul la un pret formidabil, inegalabil chiar: 680 de lei. Daca achiti in 24 sau 48 de ore, nici nu mai stiu bine, suma devine de-a dreptul ridicola, 340 de lei…

Ei bine, asta da solutie de criza. Daca reuseste sa aduca masina respectiva pe casa scarii la etajul 3, jur ca ii platesc eu tot scenariul si amenda…

4jdemii

P.S. Exista si variante motorizate mai ieftine, daca aveti rabdare… atentie la comentarii, sunt de-a dreptul….

Coboara la vale

Leave a Reply