Caruta inaintea boilor

Aeroport la Brasov, pro si contra. Fara doar si poate ca a avea un aeroport in apropierea orasului tau este un lucru pe care la prima, chiar si la a doua vedere nu ai cum sa il refuzi. Mai ales atunci cand ti se pun in fata cifre care “vorbesc de la sine” Ma refer aici la numarul de calatori care vor tranzita, numarul de avioane ce vor ateriza si speram vor si decola… Bun, pana aici totul pare perfect si marturisesc ca si mie mi-ar placea sa ajung in 10 minute sa iau avionul pentru un weekend relaxant in Spania, Italia sau eventual Chisinau. Ca sa nu mai vorbim de implicatiile economice, eventuala infuzie de investitori, etc.

 Acum vine intrebarea mea; M-am uitat in treacat pe harta Romaniei si am vazut ca pe un numar relativ mic de kilometri patrati avem cateva aeroporturi de renume, la Tg Mures, Bacau, Sibiu, Cluj, Oradea Bucuresti, Brasov. Toate unul si unul. Ma uit tot pe harta 2008 a Romaniei si vad ca intre aceste maiestuoase aeroporturi avem un numar impresionant de kilometri de autostarzi. Mai precis, 0 (zero) km. Ma abtin de la a comenta starea “drumurilor” existente. Am incercat in zadar sa caut ceva similar in Europa. Nu am gasit. Va rog, daca gasiti, sa ma anuntati prieteneste si pe mine. Dar eu am inteles care este strategia. Facem multe aeroporturi, mai urmeaza unul la Sacele, inca unul la Fagaras, eventual unul la Hoghiz si la Voila si economisim astfel asfaltul. Traiasca avionul. Si caruta. Pe care se pare ca o punem inaintea boilor.

4 Responses to “Caruta inaintea boilor”

  1. MAO says:

    Pai da..dar poate asta e inceputul. Zburam din aeroport in aeroport de frica sa mai facem 5 ore pana la munte sau sa ne rupem masinile in doua. Eu propun sa le dam ideea si celorlalti. Pot sa faca un aeroport in Berceni sau mai stiu eu unde. Asa nu mai trebuie sa schimbe asfaltul sau bordurile, asa nu ne mai simtim complexati ca avem Dacie si altul are Lexus…Cine stie cum vad altii sa ne faca viata mai usoara..?

  2. gheorghe says:

    Apai domnule draga, daca te uitai mai atent pe harta Romaniei si nu doar in treacat ai fi remarcat ca aeroport la Brasov = 0, lucru care a determinat intr-un procent important si numarul destul de mic al investitorilor in judetul nostru. Alte firme destul de importante au preferat Sibiul pentru simplu motiv ca aveau aeroport. Lipsa autostrazilor nu este un lucru laudabil dar consider ca este o caruta cu altii boi.

  3. Marius G says:

    Eu cred ca ar trebui ca sa cascam ochii mai mult la ce au facut deja altii cu deplin succes. Si mie mi-ar place sa merg cu avionul din Brasov si cred ca si ala din Hoghiz ar vrea sa ia avionul din fata casei. Da saracul nu are apa curenta sau canalizare. Daca s-ar face nenorocita aia de autostrada de la Bucuresti am fi la aeroport in 70 de minute, mai putin decat ala din Berceni. Cat despre investitiile de la Sibiu, va spun eu ca nu de aia nu vin aici investitorii. Aeroportul este un plus daca ai infrasturctura beton, asa este in toata Europa. Vedeti ce plan a pus la cale primarul din Sibiu si cat lobby exterior a facut si prin cine. Degeaba aducem investitori la Brasov si ii caram prin toate gropile. Cred ca de aia arata asa prastie si drumul pana la Sibiu, ca aia au aeroport si nu ne mai trebuie strazi de lagatura cu ei.
    Aleluia!

  4. Eu says:

    Este primul articol al tau cu care nu sunt deacord in totalitate! Desi ai dreptate in ultima parte, desi recunosc ca nu stiu de unde provin acei banii cu care se construieste aeroportul…sper ca Brasovul a mai crescut!
    Poate ca este primul rau – bun care se intampla!

Leave a Reply